Aquest bloc l'he creat amb l'intenció de recollir totes aquelles paraules que moltes vegades pensem, crec que tots i cadascú de nosaltres portem a un poeta dintre nostre. Se que tots tenim alguna cosa a dir, i és així com m'agradaria que s'omplis aquest espai, pler de pensaments nostres.

dissabte, 17 de setembre del 2011

VULL

De vegades la relació amb els altres és complicada. Cadascú és com és, a anat creixent conforme les seves experiències, del que li han ensenyat del que après...però una cosa és important: la sinceritat en els sentiments i els pensaments és clau per qualsevol relació, de parella, d'amistat, filial etc. Només així ens mostrarem tal i com som i només així sabrem que ens estimen de veritat.


VULL
Vull que em sentis, sense jutjar-me.
Vull que opinis, sense aconsellar-me.
Vull que confiïs en mi, sense exigir-me.
Vull que m'ajudis, sense intentar decidir per mi.
Vull que em cuidis, sense anul·lar-me.
Vull que em miris, sense projectar les teves coses en mi.
Vull que m'abracis, sense asfixiar-me.
Vull que m'animis, sense empènyer-me.
Vull que em sostinguis, sense fer-te càrrec de mi.
Vull que em protegeixis, sense mentides.
Vull que t'acostis, sense envair-me.
Vull que coneguis les meves coses que et disgusten, que les acceptis i no intentis canviar-les.
Vull que sàpigues que, avui pots comptar amb mi. Sense condicions.

Jorge Bucay




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada